usmileismilejustinbieber

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Här kommer en Novell :D

Av Justin Bieber - 3 maj 2013 21:32

Hej, jag är en 15 årig tjej som har varit belieber i snart 4 år:D Jag har tänkt att börja skriva en blogg här;) Hope you like it:D lite info:

Du/jag komr heta Molly^^

______________________________________________________________________________________________________

Mollys liv:

Twitter var bombad av svenska beleibers skulle på Justin Bieber konsert! Det kändes som jag var den ända som inte skulle på hans konsert. Allt var meningslöst jag skulle inte få se min idol MIN MAN SOM JAG ÄLSKAR!!!

JAg började skrika och där efter kom tårarna.

Jág började skriva en egen twitt " Livet ärmeningslöst inga bljetter till justins konsert!! Hatar mitt liv nu! Hope you like sweden @justinBieber I love you!!!! <3"

Sorry för en kort inlägg idag men jag ska sova nu puss på er~

Bieberswife<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin Bieber - 4 maj 2013 09:44

Hope you like sweden @justinbieber I love you!!!!<3 _____________________________________________________________________________________________________ Jag gick i från datorn och satt mig på sängen, jag tittade på afficherna jag hade satt up...

Presentation


Justin Bieber Novell här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards